מי אנחנו?
FOOT ORDER

חברת פוט אורדר נוסדה על מנת להנגיש לקהל הרחב מדרסים אורתופדיים איכותיים שיתאימו בדיוק לצורך הספציפי, במחיר נגיש ובאפס מאמץ.

אם להיות כנים, שוק המדרסים הוא שוק דיי פרוץ וברוב המקרים, למרות שתגיעו לחנות מדרסים עם הפנייה מרופא, לא בהכרח יתאימו לכם את המדרס הנכון עבור הבעיה שלכם, מה שיכול לגרום לעוגמת נפש במקרה הטוב ולנזק רב במקרה הרע.

ואף יותר מזה, יש סיכוי גדול שאם תגיעו לאותה חנות בעלת 3 סניפים שונים, תקבלו בכל סניף, מדרס שונה, במחיר שונה. 

FOOT ORDER שמה סוף לקרקס ועושה סדר בעולם המדרסים. מדרסים יכולים להשפיע מאוד על בריאותנו ואורח חיינו ועם בריאות – לא משחקים.

פוט אורדר לא נותנת יד לרשלנות ואצלנו תקבלו מדרסים המותאמים על ידי רופא מומחה, על פי הצורך. מעבר לזה, הפכנו את תהליך התאמת המדרסים, לנוח יותר מאי פעם.

כל זה, במחיר אחד, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

אמנם אנחנו חברת סטארט אפ חדשה, אך אנו מצוידים בהון אנושי יוצא דופן. פוט אורדר מורכבת מטכנאים אורטופדיים עם ניסיון רב שנים, שיודעים לתכנן את המדרס לפי הצורך, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר עד ליצירת מדרס מושלם ואיכותי.
על כל הצוות, מפקח ביד רמה אורתופד מומחה בבריאות כף הרגל.

כל התהליך, החל מהשאלון ועד התאמת המדרס באופן סופי, עובר תחת ייעוץ רפואי, ושל אנשי מקצוע ומומחים נוספים בעלי ניסיון רב בתחום המדרסים, כך שתוכלו להיות בטוחים שההתאמה היא מושלמת.

אז למה Foot Order?

תחום האורתופדיה ככלל, הוא תחום מורכב במיוחד והינו גורם קריטי בהשפעתו על איכות חיי האדם. מדרסים בפרט, הם פתרון אידיאלי לחלוקת העומס על כפות הרגליים בצורה הנכונה וברוב המקרים, הם הטיפול האופטימלי לבעיות אורתופדיות נפוצות.

אנו שמחים לקחת חלק בסטארט אפ ישראלי שמודע לחשיבותם של המדרסים ומנגיש אותם לכלל הציבור במחירים שוברי שוק, מבלי להתפשר על מקצועיות. FOOT ORDER מוכיחה שלא צריך להוציא הון תועפות כדי לקבל מדרס איכותי וטוב – והכי חשוב – שיתאים בדיוק לצורך של המטופל.

תומר ג'פרסון אמר פעם –  "אני מאמין גדול במזל ושמתי לב שככל שאני עובד קשה יותר, יש לי יותר מזל." ואני אומר – בתחום שנחשב פרוץ ורשלני – זה הזמן לשים דגש על המקצועיות!

מדרסים הם לא עניין של מזל, אלא עבודה מדויקת בעזרת טכנולוגיות שונות ומתקדמות עם ירידה לפרטים הכי קטנים.

רק בצורה הזו, ניתן להגיע לתוצאות מיטביות שיחזיקו לאורך זמן. בפוט אורדר, טכנולוגיה ורפואה נפגשים, מה שמביא את תחום האורתופדיה לשיאה. כאן לא מתפשרים על שום דבר וזה בדיוק מה שנדרש בתחום האורתופדיה.

כל התאמה נבחנת על ידינו על מנת לאשר אותה, לאחר שצוות מיומן ייצר את המדרסים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, על פי צרכי הלקוח ולפי תו התקן האירופאי. אנו כאן כדי להבטיח שהמדרס איתו תצעדו, יתאים למידה שלכם, יענה על הצורך שלכם וישפר לכם את איכות החיים.